Trivselsvurdering

I Egedal Kommune bruger vi Rambølls redskab "Hjernen og Hjertet" til at udarbejde ressource profiler, samt TOPI som står for "tidlig opsporing og indsats". TOPI er en metode vi anvender systematisk i vores vurdering af børns trivsel.

En gange om året vil I blive inviteret til en trivselssamtale omkring Jeres barns trivsel i Langekær. Til trivselssamtalen vil vi blandt andet gennemgå ressource profilen med Jer.

Det er naturligvis ikke kun en gange om året vi taler om Jeres barn, men det er under denne samtale vi går i dybden med Jeres barns udvikling, trivsel, med videre. Det pædagogiske personale taler løbende om Jeres barn, og hvis personalet har en bekymring for Jeres barns trivsel hos os, bliver I naturligvis inviteret ind til en snak.

Vores døre er altid åbne, og vi holder altid en samtale med Jer forældre hvis der er behov for det.